Pisi merhaba benim kızım daha küçük ama bir ara bize de öyle olmuştu uyuyacağı zaman ozellikle emiyor kafasını geri itiyor geri emiyor ama böyle hırslı hırslı ben de anlıyorum ki doymuş ayağıma alıp sallıyorum uykuya geçsin diye. Genelde evet ağlıyor ama sakinleşiyor bir süre pış pış söylüyorum eğer çok ağlarsa kaldırıp yine emziriyorum sonra tekrar yatırıyorum hiç susmazsa son çare emzik sinirle öyle emiyor ki cogcog diye 😂