Almirinacemiannesi Pisi aynı durum tıpatıp bizde var iki gündür. Henüz 15 günlüğüz. Sarılık durumunu tam atlamadığımız için emmesine seviniyorum ama bazen iki saati bile buluyor. Karnı ağrıcak diye korkuyorum.
sonsuz17 Pisi benimde umudum o denemedigim şey kalmadı zorlamayla hiç almıyor bende öyle bütün gün ağzına koymadım emzige de düşkün değil ki sadece uykuda emiyor onda bile eliyle çekip çıkarıyor anlamadım bişey
aselimm12 Deletedmom276 canım benimki de meme reddi yaşıyor 2hafta önce yaşadık bitmişti iyiydik emiyodu 4-5 gündür yine emmiyor. Bizimki de mi atak haftasında yoksa çok huysuz bizde biryeri ağrıyor diye düşünüyorduk
Deletedmom276 aselimm12 emzik yada biberon varsa meme reddine yol açar. Tahmini doğum tarihini yazarsanız söyleyebilirim atak haftasında olup olmadığını.