Canım benim cok üzüldüm. Umarim bu zorlu süreçleri atlatirsiniz. Bir an evvel. Geride kalır ve uzerine ekleyeceginiz kat kat mutlu günleriniz olur.
Burada daha evvelden okumustum daha aylık olmadan kalp ameliyatı olan, bagirsak ameliyatı olan bebeler.. Rabbim hepsine şifa versin. Senin beben de emin ol cok guclu ve atlatacak. Onlarin bunyeleri daha kolay iyileşip bulundugu duruma adapte oluyor. Moralini yuksek tut, kavuşacaksınız.