Merveee7644 çok geçmiş olsun canım Allah en kısa zamanda çocuğuna kavuştursun. Bizde doğduğumuzda akciğerimizde enfeksiyon vardı. Yoğun bakımda 9 gün yattık. Bizimde ağzımızda makina vardı. Ancak sizin süreç çok çok uzun sürmüş bir ihmal falan mı var acaba??