[silindi] çok saolun . Yaaa 🤦♀️😔ben aynı durumdan olduğunu bilmeden söyledim sadece sizin yorumunuzu okuyunca ona istinaden aklıma düştü yine ondan yazdım enfeksiyon sebebi buysa evet yazım yanlış oldu silemedim de rabbim yavrusuna şifa versin kucağına alsın inşallah ben mücadele edemedim karnimda exti kızım dünyaya geldi onunla büyüyoruz birlikte şükr inşallah bu annemizde kavuşur yavrusuna güzel günler hurmetine