Drnesra benimki böyle mor kor çatlattı şimdi kahverengiye döndü . Aynı sizinki gibi . Eşimden bende çok çekiniyorum henüz kabullenmiş değilim çatlakları . Ama böyle kalmayacağını da biliyorum. .benim çatlamaya müsait bi vücudum vardı kilo aldığım yerlerim hep çatlardı . Beyazladılar. Hem nolursa olsun eski halini almayacağı için çok üzgünüm hemde bin şükür ki evlat Sahibi oldum . Beyaz çatlaklarım ondan hatıra kalacak diye düşünüyorum . Çatlakların en iyi ilacı zaman . Bi süre böyle kalıcaz ama geçecek illaki.
napalım yine de evladımız var şükürler olsun ..
benim ki karnım büzüş büzüş oldu doğumdan sonra bide oda herkeste oluyormuş . Mekik çekmeye başlayacam inşallah biraz da kilo vericem. Kilo vermekte çatlaklar konusunda etkili ☺️ Sağlığımız yerinde olsun yeter ki aman napalım