Drnesra benım catlagım bu sekilde degil ama gobek bagınızın oldugu yerdeki sıyahlık bende de vardı ben sıcak dus alıyordum hergun 40 ım cıkana kadar sonra oraya kolanyayla ovuyordum orası gecti 1520 gune ama benım catlagım böyle degil canım sadece gobegi bagımın içi kararmıştı rasgtele kolonyayla beyazlattım dene istersen 7 aylık oldu bebe catlaklarım tamamen beyazlamadı daha gerci ben doguma bir hafta kala catladım