Drnesra canim hem uygun bisey soyleyeyim sana benimde cok catlagim var karnimda hic uzulme hepimizde var olmayanlarda genetik pahalli bir krem bile kullandim catlaklar icin genede engellemedi sonra dogumdan sonra sari kantoron yagı buldum denedim hergun duzenli sürdüm baya bir rengini acti bir dene derim en azindan görüntüyü hafifletir hatta orjinal bulsan daha cok faydasi olur direk bitkini zeytin yaginda belli bir sure karanlıkta bekletince oluyor bu yag ama oyle doga ustu bisey bekleme bunun tek caresi lazer yani baska yolu yok ama kendin yapabilcegin bir tek bu gobegindeki esmerlikte zamanla baya bir geçiyor hee bu arada madecossol al kullan bunlar ucuz yollu kremler birde conturatubex var oda baya fayda ediyormuş ama benim durumum yoktu alamadim acikcası