Semrakrhn38 Amnetfk1453 arkadasiminki guzeldi yerden guvenilir o hosuma gitmisdi internetten fotosunu buluyam ataym
Durumevaninannesi Amnetfk1453 https://ty.gl/inhrwa2 resim yüklemeyi bilmiyorum ama linkini yolladım. Trendyoldan almıştım.
MerwrZeyneb Amnetfk1453 2 aylıkken kullanmaya başladım şuan 8 aylık kendi bıraktı hamağı istemedi normal beşiğinde uyumaya başladı bence sallanarak uyumayı seviyorsa kesinlikle tavsiye ederim büyük rahatlık bir çok işimi hamak sayesinse yapıyordum
Ferhanikra Amnetfk1453 nlayan02 ınstgramdan ekleyin resim gönderiyim daha ayrılıntıl olur burda resim atamıyorum 😕
Gizemozcan Amnetfk1453 ben 1 yıl kullandım sonrada içine sığmadı oğlum bence kullan derim çok rahat oluyor
Amnetfk1453 Ferhanikra sosyal medya kullanmıyorumki internette varmı ne yazınca cıkıyor ordan bakayim olmazsa
Eymen0318 Amnetfk1453 Kullandim ama bir bebek uyumayi sevmiyorsa neye yatirsan ayni..16 aylik olcak hala ayakta salliyorum.🙄
Eymen0318 Amnetfk1453 O zaman deneyin tabii.Bizimki su tavana asilan cinstendi..Yatak odasina asmistik ben surekli salliyordum.. Cok zor gunlerdi off 😶
kukuleta Amnetfk1453 bende öyleyim elde sallanınca uyuyor dye aldm ama alışamadı biraz büyüyünce anlar dye düşünüyorm
Nureylul Amnetfk1453 bizimde var ama benim bebeğim kullanmıyor gündüzleri salonda yanımda kolaylık olsun diye aldım odada uyumayı tercih ediyor
Gamzezzzz Amnetfk1453 ben aldim internetren 75 tlydi.beni kurtardı yaaa resmen kurtardi..hic dusunme al