Amnetfk1453 Bebegim sallanarak uyumayı seviyor besigini istemiyor hamak besik alsam onda uyurmu acaba deneyen varmı
Rzgr Amnetfk1453 ben 8 ay kullandim hala geceleri cok nadir kullaniyorum. Aslinda uyutmak icin cok rahat ama bana sorarsaniz hic bulasmayin bu işe derim. Sonrada biraktirmak icin ugrasacaksiniz. Biz 8. Ayda zor biraktik. Anneme giderken bile goturuyorduk. Başka bir şehre. Cunku sallanmadan uyumuyordu. Siz yol yakinken vazgecin bence.
Kusannesi Amnetfk1453 hamak aldım yazın balkona vb koymaya ama henuz yatırmadım. Kendi beşiğide sallanıyor ama beşikte sallanmaktan hoslanmıyor
Hosgeldiannelik Amnetfk1453 ben svava marka aldım. Ayağımda sallayıp uyutuyodum. Çünkü kucakta sallanarak uyutma dışında uyutamamıştım. Şimdi kucakta iki piş piş sonra hamak beşiğe koyup sallama 15 dk sonra uyumuş oluyor. 2 aylık daha. 3. Aydan sonra bıraktırcam diye düşünüyorum bakalım
Amnetfk1453 Rzgr uyumuyor sürekli agliyor tam uyutuyorum kucagimda besigine birakiyorum uyaniyor cok yordu beni
Rzgr Amnetfk1453 bebeginiz kac aylik. Eger ayaginizda salliyorsaniz hamak besik tabiki ayakta sallamaktan cok rahat. Eger sallamiyorsaniz hic sallamayin derim.
Rzgr Amnetfk1453 bebeginiz daha cok kucuk. Zaten 3. Aya kadar dunyada olduklarinin bile farkinda degiller. Hamak besige de koysaniz henuz uyku duzeni olmaz. Biraz sabredin.
Emirasaf_e Amnetfk1453 siz zaten carsafla sallayarak bikere alistirmissiniz bence ayni sey farki yok alin yani daha rahat sonucta eliniz kokunuz yorulmaz bende alsammi acaba diye dusunuyordum
Nursenaaaa Amnetfk1453 Ben 1.5 aylıkken almıştım benim kızımda uyumuyordu beşiğinde şuan 4 aylık hala kullanıyoruz ama eskisi kadar binmiyor hamağa şuan
Amnetfk1453 Rzgr salıncak gibi belki hosuna giderde uyur diye düsünmüstüm kucakta ve çarşafta sallayinca uyuyo o yüzden
Semrakrhn38 Amnetfk1453 suan benimkini kaldirdim bende internettiki resmini atayim kizim kolikdi battaniyede sallaniyor die almisdik ama yatmadi yani alirsanizdq bu tarz almayin hic guvenilir degil bu arada yanlis dedim e bebek degil civildi
Semrakrhn38 Amnetfk1453 canim yanlis demisim civildi https://www.civilim.com/bliss-b106-mars-hamak-kirmizi-krm?gclid=EAIaIQobChMIosOR847F6AIVybTtCh1B0wMZEAQYASABEgKYj_D_BwE#bigImageGallery aldigimda bunun farkli renklisi ayni urun hic guvenilir degil
Pamugum2019 Valla benim hayat kurtaricim oldu 8 aylıkken aldim su an 13 aylık kızım.. keske beşik almasaymışım diyorum bosuna masraf deneme amaçlı aldim çokta kaliteli bisey degil hamak ama müthiş kolaylık tavsiye ederim
Pamugum2019 Semrakrhn38 benimki bunun aynısı yalniz bırakmıyorum zaten sadece uyutmak icin kullanıyorum cunku uyuduktan sonra rahat dönemiyor uyuyunca yatağına alıyorum cok memnunum şahsen neden daha once almadım ki diyorum
Durumevaninannesi Amnetfk1453 ben 1.5 aylıktan beri kullanıyorum çünkü ne yapsam uyutamıyordum birde hamak beşik deniyim dedim şuan 5 aylık hala orda uyuyor. Ben memnunum açıkcası hafif uyanır gibi olduğunda tekrar sallıyorum dalıyor hemen.