Emirasaf_e Amnetfk1453 siz zaten carsafla sallayarak bikere alistirmissiniz bence ayni sey farki yok alin yani daha rahat sonucta eliniz kokunuz yorulmaz bende alsammi acaba diye dusunuyordum
Semrakrhn38 Amnetfk1453 arkadasiminki guzeldi yerden guvenilir o hosuma gitmisdi internetten fotosunu buluyam ataym
Nursenaaaa Amnetfk1453 Ben 1.5 aylıkken almıştım benim kızımda uyumuyordu beşiğinde şuan 4 aylık hala kullanıyoruz ama eskisi kadar binmiyor hamağa şuan
Kevserolgun Amnetfk1453 valla ben aldim besigini ayakta sallanmayi sevmedi bu cok rahat uyuyo yerine koyuyorum oyle de kaliyo alistiysada alisti napim zaten suan evden cikmiyoruz ki