Bendeanneoldum tuananilmoms inşallah faydasını görürsünüz sizde benim damlatmamla oğlumun rahatlaması bir oluyodu resmen 5 dk içinde gazını çıkarabiliyodu
58goktugum tuananilmoms canım gazdan yapıyordur panik yapma bebeklerin çoğu öyle. Ağlayınca bir ayağa kalk gazını çıkar sakinleşsin tekrar emzirmeyi dene
tuananilmoms 58goktugum bi görsen çığlık çığlığa resmen nasıl gazsa Allahım çıkardıkça çoğalıyor gibi😞 evde geziyoruz artık memedeyken yeter ki karnı doysun
58goktugum tuananilmoms biz de öyleydik 4 buçuk aylık olunca geçti kullanmadığım gaz ilacı kalmadı. Korkma yani canım. Ben çok çektim yalnızdım korktum hep o yüzden yazayım dedim.
Selince tuananilmoms göğüsünüz cok süt dolduğumda şişiyorsa tutamayıp hırslanıp ağlıyo olabilir sağıp verin zorlamayın memeden soğutmayın bi öğün sagın bir ögün göğsünüzü verin
Serenty Denizdebiryunus bende kullanıyorum ama ne kadar vercem anlayamadım . şırınga ile mi veriyorsunuz
Ipegim tuananilmoms 160 cc mi canım maaşallah yazma nazar değer gayet sütün var gazdan kıvranıyordur yavrum kızımda kolikti masajla duşla rahatlat annesi omzuna al pıt pıt vur youtube da gaz çıkarma videoları var onları yapabilirsin
tuananilmoms Ipegim çok birikirse o kadar ama bazen 60 zor çıkıyo 😔 doyuyordur umarm hele ağlarken hiç doğru düzgün ememiyor , herşeyi denedim herşeyi inşallah çabuk geçer😔
Gayeefe tuananilmoms ıkınıyorsa ayaklar karına doğru gidiyorsa gaz sancısıdır siz bol bol rezene kimyonlu çay ve gaz yapıcı yiyeceklerden uzak durun birde meme de süt çoksa hızlı gidiyordur oda gaz yapar bebeğe siz biraz memeyi boşattıp emzirin ben öyle yaptım Bi tek o iyi geldi
tuananilmoms Gayeefe evet canım sanırım gaz ve süt çok oluncada baZen ağlıyor ama nadir yani çokcası gaz için çok üzülüyorum dikkat edeceğim çok olduğunda sağıp bakalım farkı olacak mı çok sağol
Serenty Denizdebiryunus sizinki damla şeklinde mi acaba.benim kullandığimda şırınga tarzı bişey çıktı 5 ml kullancan yazıyor talimatta ama bana sanki çok gibibgeldi .eşimde tam anlamamış nasıl kullanılacağını
tuananilmoms Jelibon evet canım relactaz bide aguline kullanıyodum şimdi sap simplex aldm aguline yerine
fatmablnakgn Gly22 yok günde 3 kere çok az verebilirsin ben 5-6 kaşık gazı oldukca veriyorum ama günde en fazla 3 kere he bide zinco gaz ilacını önerebilirim onuda kullanyorm