tuananilmoms gaz sancısıdır büyük bi ihtimal bu aylarda meme reddi hiç dugmadım bide biberonla vermeniz ilerleyen zamanlarda meme reddi yapabilir ama çünkü biberondan daha fazla geliyo göğüsten daha az geliyo . Eğer sağarak vermeyi sürdürmek istiyorsanız anne göğüs uçlu biberonlar var çok az akışlı ondan alıp deneyin sizi de emer bırakmaz .