tuananilmoms Tugcecakir relactaz ve aguline kullanıyorum canım ama yaramadı sanırım gaz salarken bile ağlıyor, sap simplex aldırdım ona başlayacağım doktora sormadan umarım bişey olmaz
tuananilmoms Busragungor çıkartıyorum geğiriyor çokcası tabi çıkarmadığı zamanlarda oluyor dikkat edeceğim teşekkürler 🙏🏼
Tugcecakir tuananilmoms canım ben relactaz kullandım sonra o bittikten sonda sab simplex kullandım bana her ikiside iyi geldi tavsiye ederim ama ben gaz damlası kullanırkende probiyotik damlada kullanıyordum. Birşey diyceğini sanmıyorum banada doktor tavsiye etmişti
tuananilmoms Tugcecakir canım sana ne dicem bu relactazla biogaia farklı dimi relactAzda laktoz enzimi diyor ama biogaia probiyotik anladığm kadarıyla relactaz yerine onu mu alsam acaba, doktor sap simplexi deneyebilirsiniz dedi
Tugcecakir tuananilmoms canım biogia tek başına bir işe yaramaz ama bazı bebeklerde yarıyormuş. Biogia bağırsak düzenleyici daha kolay kaka yapması sağlıyor. Yani bence hem gaz ilacı hem probiyotik kullan. Ben maflorun probiyotiğinide kullanmıştım.
tuananilmoms Sedaoztrk boza ve dereotu aldm psikolojik midir yoksa hemen mi etki etti boza içince göğüslerim doldu valla☺️🤲🏻
Masal51 tuananilmoms sifa kimya diye tiryak bitkisel surup var cnm git al hmn gaz maz kalmaz cocuga yarim cay kasigi arksndan bi kc damla su ver gaz derdi biter
tuananilmoms Masal51 bi kaç kişiden okudum burda tiryak şurubu aslında denenebilir ama su içirmek daha çok ufak sakıncalı değil mi
Masal51 tuananilmoms vala ben 2 aydan beri surup vrdkce 2 3 damla veriyorum surup sekerli oldugu icin bsey olmaz o kdrdan
Denizdebiryunus 34 günlük bebeğim var metsil kullandım ise yaramadı dün de nurse harveys aldım ama bugün çok az kaka yaptı normalde fazla yapardı neden böyle oldu kızlar sizce
Serenty Denizdebiryunus bende kullanıyorum ama ne kadar vercem anlayamadım . şırınga ile mi veriyorsunuz
RundownMom tuananilmoms ayaklarını karnına çekiyorsa gazı vardır gaz damlası falan kullanıyor musunuz
tuananilmoms RundownMom kullanıyorum yorumlarda yazdm diğer arkadaşlarads, relactaz ve aguline , aguline yerine sap simplex aldım bugün ona geçtim umarm işe yarar