Benim esimde ilk evlendigimiz zamanlarda kirli kıyafetlerini sepete atmaz yanina atardi yada çıkarttığı yerre bırakırdı 😁 bende hic toplamadim yıkamadım sonra kiyafeti kalmadi gomlek pantolon hergun değiştirdiği icin 👍 sonra bana bu makine nasil calisiyor dedi niye ki dedim anladim ben anlayacagimi dedi 😁😁😁 dedim haci murteza kimse kimsenin emrinde degil kocum ya pasa pasa yada pasa pasa 😁😁😁😁