Deletedmom72 bizimkide pasakli degil ama aşşiriii daginikkk. Biktm inanki .uyumak için giydigi esofman takımını bile sabah cikarip yatagin ustune 😏😏 hangi birini anlatim ki cok dağınık. Hic yardım etmez duzeltmez kullandigi biseyii. Kiziyorum olmuyor guzellikle anlatiyorum he deyip geciyor ne yapacagim bilmiyorum. Biz bunlari basta boyle alistirmayacaktik. Evlendigimiz gunden itibaren disipline edebilseydik bak nasıl alisiyorlardi