Sakura-chan [silindi] eşim bekarken almış bunu bide kayınvalidemin olan tabaklar da duruyo . Neymiş kayınvalidemin çeyizliğiymiş . Vicdan yaptırıyorlar bana atamıyorum 😂
Sedayvaz35 Sakura-chan gerçekten çok tatlı ve harikasınız… hala yardimsever güzel insanlar var.. cok şükür bin şükur.. Allah hep gizel insanlarla karsilastirsin
[silindi] Çok duygulandım bu vesileyle arkadaşlar gönüllü dolap yerleştirecek çamaşır yıkayacak yardımsever anneleri de bana bekliyorum 🤣
Dyglilaa huzur- http://www.hayatkolay.com/hayat/pratik/kirilan-tabaginizi-sutle-yeni-gibi-yapin/ önceden görmüştüm dene istersen canım belki işe yarar😊 gerçi bi arkadaşta aynı takımdan varmış ama gelene kadar en azından belki olur çünkü çok parçalanmamış.
ikimelekannesi_ Sakura-chan usa kiz sen ne güzel bir hanımsın öyle post sahibinden daha çok sevindim ben inan 😘😍
huzur- mrvnh teşekkür ederim girip araştırma zahmetine girdiğiniz için çok şükür @Sakura-chan da varmış çok sağolsun gönderecek :)
huzur- Esmakaya valla bilmiyorum kahvaltı takımımı yemek takımına mı ait bilmiyorum bu kırılan pasta tabağı