[silindi] Deletedmom55 ben de zaten kolayladım 🤭 bir tek nevresimler ve havlular kaldı inşallah yarın da kirliler atıldı mı bitti bu iş 💪
Tahaninannesi_ huzur- Yaaa postu ve yorumları görünce bi mutlu oldum ki anlatamam. Çiçek gibi insanlarımız var ne güzel ❤ Enn bi çiçeği de şuan @Sakura-chan 🌸
huzur- mrvnh teşekkür ederim girip araştırma zahmetine girdiğiniz için çok şükür @Sakura-chan da varmış çok sağolsun gönderecek :)
huzur- Esmakaya valla bilmiyorum kahvaltı takımımı yemek takımına mı ait bilmiyorum bu kırılan pasta tabağı
Dragon2018 huzur- üzülme bence şöyle ve en uygun zamanda bı takım tabak al biz öyle yapmıştık ve yeni oldygu için çok sevinmişti