Goncas Hahhhahhhha bende geçen gün çok sevdiğim bi arkadaşımın tabağının kenarını kırdım ıkea markası bende buraya atsaydım kesin bulurduk çok güzel ya aklımda bulunsun 🙈😂😂😂
Sakura-chan [silindi] eşim bekarken almış bunu bide kayınvalidemin olan tabaklar da duruyo . Neymiş kayınvalidemin çeyizliğiymiş . Vicdan yaptırıyorlar bana atamıyorum 😂