Evet benim kızda 3 bucuk aylık olcak uyandırmıyorum gece 12 1 gibi emip yatıyo somra 3 4 gibi uyanır emer yatar sabah 8 9 gibi uyanır irmik ve mama cok gibi sanki zor sindirip uyanmıyodur ama bencede uyandırmayı bir kac gun sadece mama verin irmik aksam vermeyin bakalım öyle nasıl olcak nacizane fikrim dr a sorun tabi