Ferhanikra Faffabay ya inanın eşim bile bırak çocuk ne güzel uyuyo diyo ben hayır ya 3 saat geçti kesin açıktı hemen veriyim diyorum ve hayla saat kurarım
Ferhanikra 37inci aynen öyle mesela 3 saate bir veriyorum 10 dakika geçsin sanki çocuk açlıktan baygınlık geçirdi gibi hissediyorum 😆😆🙈
zisanc Ferhanikra öyle düşünme annesi inan aç olsa kalkar ben 2. Ayından beri uyandırmıyorum kendisi kalkarsa mama yapıyorum ki uyanmıyor da açıkcası..
PelinKaraca Ferhanikra irmik zaten tok tutar canım. Benim kızımda 4 aylıkken gece beslenmesini kendisi bıraktı. Hiç uyanmasaa elleme. Şu an 14 aylık ve bir probleminde yok kilosu da faZlasıyla yerinde sağlığı da şükür 🙏
Fasulyeninannesi Ferhanikra dönemsel birşey de olabilir oğlum da 5 ay 20 günlük anne sütü alıyor sadece bizde aynıyız
BiricikAilem Ferhanikra İrmik vermeden uyut bakalım uyanacak mi? Uyanmazsa toktur çocuk, uyandırma kız uyusun güzelce. Bu minnoşlar aç uyumaz merak etme her türlü uyanır aç olsa😅
AygulSina Ferhanikra sıkma canını aciksa uyanir hic ac durabilir mi onlar bazen bi arada gecede iki defa uyaniyor oglum acıkınca uyanir muhakkak demekki acikmiyor ki uyanmiyor rahatla oda sende uyu