Ferhanikra Bebeğim5 ay22 günlük akşam 9 .30 da mama veriyorum birde elma muz irmik veriyorum uyumadan gece bazen 1 de bazen sabah 5 de uyandırıp ben mama veriyorum kendi uyanmıyor hiç bi acıkmıyo ki ya herkes uyandırma diyoda ben uyandırıyorum
37inci Ferhanikra kiz uyanditma uyusun demekki ac degil benim oglum 8 bucık aylık ne gecem var ne gündüzüm uyumuyo bak bu günleri ararsin soyleyeyim canim ☺️ Bide uykuda besler merak etme
Eylulasell Ferhanikra ek Gıdaya başlamak için pek uygun yaşta değil bebeğiniz çünkü irmik gibi tahıllara 7. Aydan sonra başlanır ek Gıda genelde yoğurt gibi kolay sindirilen ürünlerle başlamak gerekir 🥰iyi günler
zisanc Ferhanikra öyle düşünme annesi inan aç olsa kalkar ben 2. Ayından beri uyandırmıyorum kendisi kalkarsa mama yapıyorum ki uyanmıyor da açıkcası..
Ferhanikra 37inci ay İnan herkes öyle diyo vicdan azabı çekiyorum ay çocuk açıktan halsiz düştü diye ama sabah uyanıyo gayet neşeli aç gibi değil 😂
ndaras Ferhanikra ay daha ne istiyorsun 😂 benimki de saat başı kalkıyor böyle olması daha mı iyi sence uyu keyfine bak dinlen ohhh kıskandım valla 😂
Ferhanikra ndaras ay öyle öylede aç sanıyorum hep uyandığımda ağlıyasım geliyo yine uyanamadım diye ama bi ses çıkarsa hemen uyanıyorum ağlamıyoda
AygulSina Ferhanikra oglumda bu dönemlerde deliksiz uyuyordu acikinca kendi uyanıyor mamasini icin geri yatiyordu bence uyandirmana gerek yok ben uyandirmadim cunku cok sukur suan 15 aylik kilosuda boyuda diger bebeklere naziren daha uzun ve kilolu
Eylulasell Ferhanikra doktorunuz uygun gördüyse tabi yorum yapmak bize düşmez ☺️ Afiyet bal olsun annesi
AygulSina Ferhanikra sıkma canını aciksa uyanir hic ac durabilir mi onlar bazen bi arada gecede iki defa uyaniyor oglum acıkınca uyanir muhakkak demekki acikmiyor ki uyanmiyor rahatla oda sende uyu
Annisss Ferhanikra yorumsuz diyorum valla biz 3 saat deliksiz uyusa diye gözünün içine bakiyoz 2 gün sonra alışırsa uyanmaya o zaman gorun
Dunyamsensn2008 Ferhanikra Neden uyandriyorsunuz ki çocuk aç olsa uyanır.Bosuna uykusunu bozmayın uyku da çok önemli irmik muz mahallesi tok tutan bir şey üstünede mama içiyormuş ondan uyanmıyordur.Neredesyse altı aylık gece uyandırmak için çocuk büyük artık.
Ferhanikra Dunyamsensn2008 evet ama ben hayal çok küçük ya şekeri düşerse ya halsiz kalırsa diye korkuyorum
Badevehande 2.ay vicdan yapıp uyandırdım sonra alıştı maksimum 3 saat uyuyor . Seninki de 5 de uyanmaya alışırsa görürsün vicdanı😂😂