Boncuk25 gelecek gibi gözüküyor. Ama ben her gun dukkan acmak zorunda olan, 1 gun bile acmasa buyuk zararlar edebilecek kişilere üzülüyorum. Bunun elektrigi, suyu, yemesi icmesi, kirasi vs neyle ödenecek… memurlar bi sekilde caresini bulurda esnaf napcak. Allah sağlık iyilik versin insallah hayirlisi olsun