Deletedmom276 dogru diyorsunuz onlarin ailesinden birine bulasinca gelir.sitedeki parka bile goturmuyorum cocugumu hep evdeyiz yavrumu balkondan hava aldiriyorum.ama esim calisiyor malesef hala gümrükte işler var.ve cok korkuyoruz.😔 cunku bursada genclerde de var hastaliga yakalanan videolari dolaniyor.Allah sonumuzu hayir etsin.bian once sokaga cikma yasagi gelmeli raziyim evde kuru soğan yemeye.yeterki sagligimiz olsun evlatlarimiz biz sag olalim.devletten istemem gida yardimi falan evimde ne varsa onu yerim.ev sahibide hayvan degil ya 1 ay kira almayiversin borcumuz olsun.ödenir sonra.yeterki elektrik suyu dogalgazi kesmesinler.1 ay yasak olsa hersey toparlanir 1 ay da da kimse acliktan ölmez veya 2-3 hafta.gerekirse hergun makarna yeriz,tek cesit yemek yeriz nolmus.eskiden insanlar savas zamaninda cesit cesit yemek mi bulmuş yapmis.herkes elindekiyle yetinmis degil mi? Ama bizim insanimiz dediginiz gibi oyle degil herseyi firsat bilir azla yetineyim demek yok.