Boncuk25 gelmeeeeezzzz gelseydi komşu iranda vaka varken gelirdi bu kadar da yayılmazdı, zaten yayılmasının sebebi de sorumsuz bilinçsiz cahil insanlar. Çıkma kardeşim işe gitmek zorunda değilsen çıkma. Kendini izole et. Hacıdan yurtdışından gelen akrabanı komşunu da ziyaret etme. Sabret sonra edersin ziyaretini. Sokağa çıkma yasağı gelse para cezası ödemek zorunda kalacak işsiz güçsüz cebinde parası olmayan insanlar ceza ödemek zorunda kalır (ısrarla çıkıp bize bişey olmaz ellerimizi yıkıyoruz yeah kafasındakilerden bahsediyorum fakir yada geçimi zor insanlardan bahsetmiyorum, cebinde ıphone taşıyıp işsiz olan tayfadan) ve sokağa çıkma yasağı gelse şunlar olmak zorunda
- faturalarımız devlet tarafından karşılanacak yani bir süre ücret alınmayacak (düşünsenize elektrik kullanımı tavan yapar millet bidon bidon su biriktirir; çünkü fırsatçılığı iyi niyeti suistimal etmeyi pek severiz)
- çalışan çalışmayan herkese maaş bağlanması gerekiyor yada erzak yardımı
- kredi ödemelerinin ötelenmesi gerekiyor bir süre. Hem de faizsiz
- acil bile olsa karakoldan izin almadan sokağa çıkılmaması gerekiyor
- zaten Avrupa birliği virüs sebebiyle 50 milyon dolar Türkiye’ye verdi(haberlerde çıkmadı acaba neden) bu elli milyon dolar TL nereye harcandı yada harcanacak
- adamlar kanal İstanbul diyor, siz inanıyor musunuz sokağa çıkma yasağı geleceğine
- amaaaa şöyle de bir durum var, padişahın ailesinden birisine bulaşırsa o zaman işte gelir sokağa çıkma yasağı ;)