tgbmhr bir şey diyeceğim biz vitagil kullanıyoruz vitamin olarak kaç aylık bebeğin bilmiyorum ama içinde çinkodan d vitaminine kadar her şey var ondan kullansan bebek için yada bağışıklığını kuvvetlendirici başka bir şey bu ara doktora danışıp
Birde kadir has üni rektörü ve eşide yakalandı eşide astım hastasıymış ama iyileşti hemde 60 yaşında herkese bir şey olacak diye bir şey yok sokağa çıkın diye değil endişeni azaltmak için söyledim tabii bunu
dilim sivri oluyor bazen ama hemen üzülürüm bak böyle şeylere ☺️