Arkadaşlar ekonomist mısın diyenler olmuş evet ben ekonomistim 4 yıl boşa okumadım evet ekonomi büyük sarsıntı yaşar sokağa çıkma yasağı olursa ama bana kalırsa da ekonomiyi toparlama şansı olur ama öleni geri getiremez kimse o nedenle bence yapılmalı. 3-4 hafta herkes evde olsa hasta olanlar zaten ortaya çıkar onları da tek tek alıp gidecekler vaka oranı %70 azalır ben sağlıkci değilim ama sağlıkçı arkadaşlarım da evden çıkılmazsa bu yönde ilerler diyor ne diyim ölmez kurtuluruz inşallah (bu arada eşim hergun işe gidiyor)