Bizde jandarma asayişiz eskişehirdeyiz doğu tayini istedik daha açılmadı bildiğim kdarıyla bekliyoruz çok sıkıntı yapıyorum yeterki beraber gidebilcrğimiz bi yer çıksın gerisi önmli değil
diyarbakır
van
mardin
bingöl
muş
batman buralaeı yazmayı düşğnüyoruz açılırsa