liyosunannesi23 bnmde tek temennim o yeterki beraber gidelim evet bizim de ilk doğumuz bazıları çok küçük bazı bölgeler diyo inanın umrumda bile değil
biz eskişehirin ilçesindeyiz ama görseniz köy dersiniz çok seviyorım burayı ama hiç isyan etmedim neden burası diye yeterki güvenli bi yer olsun
belki doğuda bile nadirdir bu kdr küçük bi yer tabiki vardıe ama batıda daha abest duruyo hele hele eskişehir ilçesi demeye bin şahit ister 2-3 köy bakkalı paxartesi pazar ve bir tane türbe dışında hiç bişi yok
ne bayan kuaförü ne a101 ne şok ne bim ne bilim bi gezilcek yer kıyafet alabilceğim en ufak bir dükkan bile yok bırak lcw yı falan
ilçe olmasına ragmen hastahane yok sağlık ocağı var
yani diyeceğim o ki bnm buraları gördüm yNi bnm için bunlar hiç sıkıntı değil yeterki eşim evladım yanımda olsun