hanndee_ Rumeysa34 benimde inanki zaten Suriye görevi var devamlı evlendik evleneli 1 sene anca görüştük çocuğunu düzgünce göremedi bebeğimi onsuz büyütmek istemiyorum bende
Ozgcannnn Bızde 4 yıldır hakkarıdeyız de tayıne gelenleri genelde suruyeye gonderıyolar duye bu sene tayın ıstemedık uzattık bır yıl . Sımdı bebegumız de oldu ben gıtmıcem sımdılık
hanndee_ Ozgcannnn evet eşimin arkadaşları hep Suriye ye gitti tayin isteyenler kötü denk geldi onlar için
hanndee_ Rumeysa34 merkezdeyiz 3. Senem benim maraşta eşimin 5. Senesi Dulkadiroğlunda oturuyoruz bu sene son bakalım
Rumeysa34 hanndee_ canım benim ben 3 aydır eşim görevde ayrıyım Allah sana göstermesin banada tekrar yaşatmasın
Sariiannee hanndee_ Daha belli değil canım tercihler açılmadı biz de tayinciyiz.Tercihler açılsın yazacağız şehirleri
hanndee_ Sariiannee bugün yazdı eşim bende o yüzden sordum nereleri yazdınız diye nerde görev yeriniz şu an
Deremnur290719 hanndee_ bizde tayinciyiz ama tercihler açıklamadı da bekliyoruz nisanın 15 de yapacağız tercihi
hanndee_ Rumeysa34 benim eşimde Suriyede şu an 3 ay olucsz bizde devamlı gidiyor göreve görüyoruz malesef 🤦🏻♀️