Muhyuf hanndee_ Merkez çok güzel iyi bi yer ama görev olarak nasıl bilmiyorum bizim kaldığımız ilçe küçük sosyal alan yok ve çok soğuk mayısa kadar kar oluyor ama görev bakımından çok güzel çok iyi canım
hanndee_ 0503 karakol çıkma ihtimali var bizi götüremez o zaman işte bakalım mayısa belli olucak inşallah
yamac0608 hanndee_ liste açıklandı mi? Antalya bizde Doğu gidecez bekliyoruz listeyi. Van için torpilliler yeri diyorlar hep.
Rumeysa34 fatimas27 aa neresinde biz alemdağdayız ilk önce tuzla komando tugayındaydık sonra şehir içi arama oldu alemdağdayız ya siz
fatimas27 hanndee_ canim ben de esimle gidememekten cok korkuyorum doguya gidecegiz bebegim 3 aylik bilmiyorum insallah gidebilecgimzi bir yer cikar da gideriz Rabbim herkesin gönlüne göre versin
Muhyuf hanndee_ Öyle canım ya ama çok şükür Rabbime çok memnun kaldım burdan üçüncü senem olacak çok şükür kafamız çok rahat inşallah gideceğimiz yerde de rahat ederiz
Sblnevaa hanndee_ ben Van da oturdum şuan kilisteyiz Edremit Van in en güzel ilcesiydi tavsiye ederim
Zeynur6 hanndee_ benim eşim şuan Hakkari Şemdinli’de ben yanında değilim ama tayinlerin açıklanmasına az kaldi bakalım neresi gelicek
hanndee_ Rumeysa34 merkezdeyiz 3. Senem benim maraşta eşimin 5. Senesi Dulkadiroğlunda oturuyoruz bu sene son bakalım