hanndee_ hakkariden eşim göreviydi sabit kaldığı biyer yoktu sürekli dağlardaydı ben gitmedim hakkariye annemlerde kaldım ama eşim hep diyo Hakkari de yaşanmaz die ama Van a gittim eşim geçici göreve gelmişti kesinlikle doğu görevimiz olursa gideceğimiz bir şehir çok güzel Van ve hayat çok ucuz