Elifliyam Rumeysa34 mustela pahali ama bebegim icin herseyin en iyisi ve en temizi olsun die uğraşıyorum
justgotmom Mustela kullanıyordum ama yüzünde kafasında kızarıklıklar ve sivilceler çıktı. Nedenini bilmiyorum ama belki şampuandan olmuştur diye değiştiridm hipp aldım. Bakalım sonuç değişecek mi. Böyle bi sorun yaşayan oldu öu bu arada?
Prensannesi17 justgotmom bnm oğlumda alerji oldu şampuandanmı acaba değişim sonrası düzelrse bna yazarmsnz
Selvaelyennn justgotmom benim oğlumada yaptı belli bir süre kullanmadım sonra tekrar başladm şuan yapmıyor oğlum 4 aylık. Doktor zaten çok hassas bir cildi var demişti ondanda olmuş olabilir
ikbalmira1 justgotmom benim kızımıda mustelanın bebek yağı alerji gibi bişey yaptı şampuanında bi sorun yaşamadık
Ygz Rumeysa34 normalde mustela kullanıyoruz. Bu sefer Minorisin şampuanını lansman indirimdeyken aldım memnun kaldım ikiside güzel👌🏻
[silindi] Rumeysa34 sebamed onerırım asla gozlerını yakmıyo defalarca yuzune surdum hıc rahatsız olmadı ve kokusu cok guzel ve kalıcı
EyseminOglu allypa bu markanın hangi şampuanını kullandınız göz yakıyor mu bazıları saçını kuruttu gözünü yaktı diye yorumlar yapmışlar
Papatyam-46 Rumeysa34 vallahi ben tüm bakım ürünlerini dalin aldım çünkü çok eskiden beri var ve herkes çok memnun
Kbrmrc deletedmom1234 konağı biz dün akşam çıkardık canım zeytinyağının içine biraz karbonat dök ve bebeğinin konak başına konak olan yerlerine sür 1 saat kadar bekle sonra ince bir tarakla geriye doğru yara 😊
denizcocuk Rumeysa34 linola kullanıyoruz 200 ml 80-90 lira arası alıyoruz. 2 ay gidiyor. Biraz pahalı ama çok kaliteli. Tavsiye ederim. Duş jeli, vücut losyonu, yüz kremini de aldık. Harika 👌
Ysmncm denizcocuk biz de mustela kullanıyoduk hep yuzu isilik oldu kurudu doktor linola losyon önerdi çok iyi geldi şimdi mustela kopuk kullanıyoruz linolanın şampuanı oldugunu bilseydim onu alırdım
Kiviefe Kbrmrc köpürmesin daha iyi ben memnunum kokusu yok evet parfüm yok içinde koku olarak en güzeli dalin aöa içerik büchen
[silindi] Rumeysa34 bubchen ve mustela 👍🏻 Kokusu onemlı degıl bu soyledıklerımdede koku yok aman aman ama en ıyı sampuanlar bunlar