Kbrmrc deletedmom1234 konağı biz dün akşam çıkardık canım zeytinyağının içine biraz karbonat dök ve bebeğinin konak başına konak olan yerlerine sür 1 saat kadar bekle sonra ince bir tarakla geriye doğru yara 😊
deletedmom1234 Kbrmrc boş zeytinyağı ile her banyodan önce yapıyorum ama yeniden tekrarlıyor ebe sebamed önerdi ama kimseden duymadım daha o markayı birde karbonatlı deneyim çok tşkkler
Hirarzu Rumeysa34 bünchen derim ve tek geçerim👌 Tüm ürünlerini kullanıyorum vücut sütü vücut kremi pişik kremi ve şampuanı hepsi mükemmel🐣
Seyma1912 Rumeysa34 ebebek markası olan baby me hem içeriği temiz hem uygun fiyatli 15 tl gibi bir fiyatı vardı hemde uzun bir süre gidiyor 750 ml
Kiviefe Kbrmrc köpürmesin daha iyi ben memnunum kokusu yok evet parfüm yok içinde koku olarak en güzeli dalin aöa içerik büchen
ikbalmira1 justgotmom benim kızımıda mustelanın bebek yağı alerji gibi bişey yaptı şampuanında bi sorun yaşamadık
Ada-Aylin Rumeysa34 kokusunun olmaması zaten iyi içinde daha az kimyasal var yani ama dalini bilmiyorum 🤔 mustela kullanıyorum ben çok memnunum pahalı ama uzun süre gider
Ysmncm denizcocuk biz de mustela kullanıyoduk hep yuzu isilik oldu kurudu doktor linola losyon önerdi çok iyi geldi şimdi mustela kopuk kullanıyoruz linolanın şampuanı oldugunu bilseydim onu alırdım
denizcocuk Ysmncm yüzü için yüz kremi kullanın çok daha etkili 👍🏻 Ben losyonu tüm vücuduna sürüyorum her banyodan sonra. Yüzüne de kremi 🤗
denizcocuk Ysmncm şampuanı çok hoş kokmuyor ama cildine çok iyi geldi. Ve hiç konak sorunu yaşamadık.
elmalikurabiye Rumeysa34 kokulu olmasi iyi birsey degil ki. Parfum iceriyor demektir. Mustela konak onleyici kopuk sanpuan ve bubchen sensitive kullaniyoruz biz. Dogal icerikli kaliteli doktorumuz da onayliyor.
EyseminOglu allypa bu markanın hangi şampuanını kullandınız göz yakıyor mu bazıları saçını kuruttu gözünü yaktı diye yorumlar yapmışlar
Serranaile Rumeysa34 bende ilk uni baby aldım sonra doktorumuz sebamed önerdi ona geçtik oda cilt kuruluğu yaptı radix diye bi şampuan ve vücut kremi kullanılıyoruz hem içeriği temiz hem çok güzel kokuyor hemde yumuşacık oluyor teni 🌸
Burcubayram01 Rumeysa34 kokulu şampuan demek zaten iceriginin kötü olduğu demek bence ben mustella stelatopıa kullanıyorum sıfır koku hiç kokusu yok önemli olan içeriği zaten izerigi çok temiz ben gül suyu aldım onu kullanıyorum koku icin