Rumeysa34 Kızçeler bebeklerinize hangi şampuanı kullanıyorsunuz ben dalin kullanıyorum kokusu üzerinden hemen geçiyor tavsiyelerinizi alayım 😘
minesz21 Rumeysa34 kesinlikle mustela 👍🏻Biraz pahalı ama uzun süre gidiyo biz doğduğunda aldık 3 ay 8 günlük hala yarısı duruyo hem içeriği temiz ☺️
hilall89 Rumeysa34 uni kullanıyorum memnunum kendimde jb kullaniyorum makyaj çıkarmak için ondanda memnunum
YK_ Rumeysa34 mustela kullanıyorum hoş bi lavanta kokusu var ama kokusu cok kalıcı gibi gelmiyor bana sadece içeriği temiz olduğu için tercih ettim
GMerve Doğduğunda mustela köpük kullanıyordum sonrasında normal şampuanına geçtim ikisinden de çok memnunum
zeynepzeze Bebek ürünlerinin kokusuz olması daha uygun. Eğer temiz bir içerik arıyorsanız urtekram kokusuz. Mustela da güzel ama ben kokusu olmaması taraftarıyım
Tospagam Rumeysa34 bubchen çok çok memnunum doğduğundan beri kullaniyorum oğlum 22 aylık bu zamana kadar uc dört kere anca aldık
Selinsu Rumeysa34 dalin alerji yapti mustela aldim aşırı pahali geldi zaten bebenin herseyi pahali iflas bayrağını cekeriz yakında 😔