Annem123 Oglunasikbiranne08 bnde baktım şimdi sadece kırmızı nokta gibi bişey var ama bizim bir hafta oldu yapalı kabul bağlarmı ki😟
Deletedmom245 Annem123 bizimde 1 hafta kırmızıydı 1.5 hafta sonunda kabuklandı saha tazeymiş sizinki kabuklanabilir endişe etmeyin
Oglunasikbiranne08 Annem123 senin daha erken kuzum. Yeni olmuş aşı. Bizim 6 ay oldu aşı olalı. Hiç bir belirti olmadı 😳 sende takip et bakalım bi kaç ay. olmazsa eğer hemşireye sorarsın.
Mora @Oglunasikbiranne08 aynı şey bizdede oldu ne kızarıklık ne aşı izi hiçbirşey yok ne yapacağımı bilmiyorum 🤔
Oglunasikbiranne08 Mora bizde minnacık nokta kadar iz var ama diğer belirtiler hiç olmadı. Ne bilim kafama taktm. Ya tutmadiysa bide aşı olmamış gibi olacak. Uff ya. Doktora da gidemiyoruz virüsten
Oglunasikbiranne08 https://imgyukle.com/i/J1Hc8b cnm bakar mısın foto attım. Günaydın bu arada 😚😚❤️❤️Nokta gibi iz var sadece ve bu hep böyleydi hiç değişmedi cnm. Bide hemşire çok yukarıdan mi yapmış baana mi öyle geliyor ya Misskokulum Saribidik canım sende bak resme oğlumun aşı yeri hep böyleydi. Sende foto atsana senin de mi böyleydi hep. https://imgyukle.com/i/J1Hc8b
Balim-26 Oglunasikbiranne08 canım kızımı daha yeni yeni oluşuyor yara doktora sordum geç o yara çıkıyor dedi kızım şimdi 6 aylık senin bebeğin kaç aylık
Oglunasikbiranne08 Deren_Hatun Şuan hastanelere gidemiyoruz zaten cnm Ama mutlaka soracağım ortalık sakinleşince giderim
Balim-26 Oglunasikbiranne08 tutmamış olabilir doktorun numarası yok mu? Yada sağlık ocağınızda ki hemşirenin? Sorun söylerler size
Tugceeeee12345 Ndderdem benimkinin aşı yeride kıpkırmızı o tutmuş demek oluyormus yani geçmemesi normal ki benimki 2 aydır hala geçmedi
Hasomums Deletedmom245 teşekkür ederim. bir sonraki ay kontrole götürdüğümde doktoruna sorayım en iyisi ama şu ortamda gider miyiz onu da bilmiyorum. Tutmaması durumunda tekrar mı yapılıyor? Tekrar yapıyorlarsa ne kadar sürede yapıyorlar bilginiz var mı acaba?
Deletedmom245 Hasomums bilgim yok canım internette eskiden tekrar yapıldığını ama bu bir kaç sene önce kaldırıldığını tekrar yapılmadığını yazmışlar
Hasomums Deletedmom245 tamam canm çok teşekkür ederim Pazartesi hemşiresine fotoğrafını çekip göndereyim sorayım en iyisi. Acemi anneleriz onlar işi biliyor aslında biz sormadan söylemeliler 😔
Oglunasikbiranne08 Balim-26 Doktorun numarası yok cnm. Hemşirenin de numarası kayıtlı idi silinmiş. Aksilik işte 😥 netten bulabilirsem sağlıkocaginin numarasını arayim yarın bi