Oglunasikbiranne08 anakraliceee bizimde hiç olmadı cnm. Sadece minnacık aşı izi var o kadar. Ne bilim herkes iltihap oluyor şiş filan diye yazınca korkuyorum ister istemez
Annem123 Oglunasikbiranne08 bnde baktım şimdi sadece kırmızı nokta gibi bişey var ama bizim bir hafta oldu yapalı kabul bağlarmı ki😟
Oglunasikbiranne08 Deren_Hatun benim de bu aklıma takıldı. Forumda görüyorum hep foto atıyorlar böyle. Ama bizim hiç böyle olmadı ya. Öyle olursa tutmuştur diyorlar. Bizimki tutmadı o zman 😫😫😥
Deletedmom245 Oglunasikbiranne08 canım burada bir kaç anne konuşmuştu arama yerinden ara istersen. Bu aşı 6. Aya kadar tuttuğunun belirtisini verirmiş vermezse doktora veya hemşireye danışılmalıymış internette öyle yazıyor bende bilemedim ama en iyisini uzmanlar bilir
Oglunasikbiranne08 Saribidik bizim hiç kızarma dahi olmadı. Suan sadece minicik aşı yeri belli o kadar. Gündüz foto atarım hatta suan oğlum uyuyor.
Saribidik Oglunasikbiranne08 aynen ben de atarım foto, merak ettim tutmamış olma ihtimalini düşünmedim hiç 😮
Oglunasikbiranne08 Deletedmom245 sağlıkocagina gittiğim zaman sorayım en iyisi ya. Aklima takıldı bayadır . İnşallah tutmuştur ya çok korkuyorum
Oglunasikbiranne08 Saribidik ya bende nerdeyse 2 3 post gördüm böyle resim atan. Sonra bizde olmadı, ya tutmadiysa dedm kendi kendime. Ne bilim bayadır aklımda korkmuyor değilim açıkçası
Oglunasikbiranne08 https://imgyukle.com/i/J1Hc8b cnm bakar mısın foto attım. Günaydın bu arada 😚😚❤️❤️Nokta gibi iz var sadece ve bu hep böyleydi hiç değişmedi cnm. Bide hemşire çok yukarıdan mi yapmış baana mi öyle geliyor ya Misskokulum Saribidik canım sende bak resme oğlumun aşı yeri hep böyleydi. Sende foto atsana senin de mi böyleydi hep. https://imgyukle.com/i/J1Hc8b
Hasomums Benim oğlum da 4.5 aylık oldu bir aydır hafif kızarıklık var sadece nokta şeklinde kabarmadı kabuk bağlamadı hiç. Aşı tutmamış demek mi acaba? Hemşiremiz geri getir de demedi bize . Aşı geç tutuyor olabilir mi geç kabuklanma yaşayan oldu mu hiç?
Deletedmom245 Hasomums bende öyls düşündüm araştırdım 6 aya kadar kabuklanma olmalı yazıyor internette ne kadar doğru bilmiyorum bizim aşıdan 1.5 hafta sonra kabuklandı hatta akıntı oldu orda ama hiç dokunmadım her banyoda kabuk düşüp yenileniyor mesela
Canan27 Hasomums benm kızım 4.5 aylık şuan hafif iltihap ve şişlik var. Sanırım iltihap patlatınca kabuk bağlayacak.
Oglunasikbiranne08 Misskokulum iz var ama böyle minicik nokta kadar iz var sadece. Hiç kabuk, kanama, iltihap dahi olmadı.
Oglunasikbiranne08 Annem123 iz olmayan baya kişi var. Bende korkuyordum sadece bizde mi böyle diye. Tutmadığı anlamına gelmiyordur umarım ya 😥
Annem123 Oglunasikbiranne08 bizdede hafif kızardı ilk gün elletmedi çok ağladı ama sonradan geçti kızarıklık bana hemşire tutar yada tutmaz demedi 3 gün su değdirme banyo ettirme dedi sadece ay inş tutmuştur ya bidaha gidememde virüsten dolayı 😞
Hasomums Deletedmom245 teşekkür ederim. bir sonraki ay kontrole götürdüğümde doktoruna sorayım en iyisi ama şu ortamda gider miyiz onu da bilmiyorum. Tutmaması durumunda tekrar mı yapılıyor? Tekrar yapıyorlarsa ne kadar sürede yapıyorlar bilginiz var mı acaba?
Oglunasikbiranne08 Sevoo97 beende bayadır endişeliyim. Kaç seferdir böyle postlar görüyorum. Bakıyorum fotolara hepsi iltihaplı kabuk olmuş. Yok anam bizde hiç bir şey olmadı.