Doruk12 yaa öyle mi. Biraz olsun içim rahatladı sanki. Ay ne bilim çok endişe ettim kendi kendime. Herkeste böyle kan iltihap kabuk olunca. Bide öyle olduğunda tuttu demek diyorlar. Iyice moralim bozulduydu ya. Yarın hemşireyi arayıp soracağım inşallah tel no sunu bulursam