bbmbbm benim bebeğimde kolikti yeni atlatıyor 4 aylık olacağız. Benim bebeğim de durmuyor benim bebeğimde hep ağlıyor ama ben tüp bebekle gebe kaldım. O kadar çok istedim ki.. o kadar çok aradım ki. Hamile birini görünce ağlardım Allah affetsin kıskanırdım. Bir kere negatif sonucun üzerine taksiye bindim amca bana sevine sevine torunu olacağını söyledi kızım hamile dedi. Hiç unutmam. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin dedim arabadan indim ağlamaya başladım. Her ay sonu bir Ümit gider kan verirdim. (Yanlış anlama seni yargılamıyorum sadece belki yardımım olur diye anlatıyorum bunları) daha çok gencim ama okulda bana büyüyünce ne olacaksın dediklerinde anne demişim 7 yaşımdayken ve evlenip 1,5 yıl olmayınca korktum tedaviden tedaviye koştum. Bir kayıp yaşadım. Sonra bir kimyasal gebelik. Pozitif sonucu alıp havalara uçup 2 gün sonra değerin düştü dediklerinde yıkıldım. Şimdi çok zor bi bebeğim var. Neredeyse hiç uyumuyorum. Ama bugün bebek geliyorum demez diye bi film izledim gözyaşlarımı tutamadım heyecanı hala ilk günkü gibi hissediyorum. Mesela lohusalıkta yetersiz hissettim ağladım sonra dedimki; ben ne yollardan geçtim geldim buraya. Doğurdum ya ben! Silkelen dedim kendime. Tedaviler, iğneler, doğum .. bunları ben başardım ve bu çocuğu da ben büyüteceğim. Bazen her gün gezen, çalışan, istediğini yiyip içen, yarını düşünmeyen o küçük kadını özlüyorum bende. Evet her kadın bir daha asla eskisi gibi olmayacağını bildiği için o Özgür günlerini dönem dönem arar belki. Ama o günleri özlediğim aklımdan geçince kendime kızıyorum. Sen bu dünyaya bir bebek getirdin diyorum . Bu bir mucize. Çok şükür ki çok aratmadı Rabbim çünkü 10 yıl 15 yıl anne olamayanlar var. Sinirlenir gibi olduğumda, uyumak istediğimde mucizeni büyütüyorsun kolay olmayacağını biliyordun diyorum. Çok uzattım özür dilerim uzun lafın kısası sen annesin bir melek dünyaya getirdin ve onu en iyi şekilde büyüteceksin. Silkelen. Senin mutsuzluğunu hissederse daha az uyur daha çok ağlar. Onun güzel yüzüne bak. Sana muhtaç. Seni senden çok seviyor. 💕 güçlü ol güzel anne eminim yıllar sonra kucağımıza sığdıkları bu günleri çooook özleyeceğiz. 💕💕