bbmbbm [silindi] amin canım hepimize güç kuvvet versin Rabbim inşallah ne güzel kırmadan dökmeden yazmışsın çok teşekkür ederim ☺️ haklısın bol bol şükretmem lazım şikayet etmek yerine🙏🏻 Başın sağolsun Rabbim bir daha yaşatmasın sana evlat acısını diğer evlatlarına sağlık sıhhat versin inşallah çok üzüldüm😢 ah bu insanların gözü yok mu gözleri çıksın nazar ederler tabi bundan sonra şikayet etmek üzülmek yok gerçekten deneyeceğim söylediklerini 🙂
bbmbbm Seerdaay inşallah geçer seninki de bir an önce canım uyku anneyi de bebeği de çok zorluyor ya benim kızım uyumadıgı zamanlarda daha da çok huysuz oluyor uyumak istiyor ama uyuyamıyor bu zamana kadar yaptırmadığım test kalmadı çok şükür bir şeyi çıkmadı ama niye böyle oluyor anlamadım🤷🏼♀️
bbmbbm Acemianne55 ahaha demi demi😂 imdat deyince de yanımdakiler aaa çocuk bu kolay büyür mü biz sizi nasıl büyüttük lafları beynimi yiyordu sanki o zamanla bu zaman bir tamam teknoloji daha iyi her şey elimizin altında ama stresi daha çok insan sadece biraz anlayış yardım bekliyor
bbmbbm Duruu1 amin inşallah geçer bu günler canım çok sağol verdiğin moral için🙏🏻 Bizimkinin de diş derdi başladı daha da bi huysuz oldu sanki Allah yardımcımız olsun 🙈 bak ne güzel söylemişsin gerçekten hep ağlar mı bebek derdim ağlıyormuş valla😏 insan doğal olarak sıkılıyor bunalıyor çünkü elimden bir şey gelmiyor sevgi vermekten başka bi de ilk çocuk olunca da insan napacagını şaşırıyor acemiliğime denk geldi sanırım. Ben de öyle avutuyorum kendimi umarım öyle olur🥰🙂
Duruu1 bbmbbm benim de ilk bebeğim 🥰 annem şey diyo sabret Allah mükafatını verir sabırlı ol bu çocuğu Allah sana verdiyse bakabilecek güçtesin demekki diyo 😊 snin için de geçerli demekki biz çok güçlü kadınlarız ki rabbim bize hiç durmayan benciller vermiş belki de biz sabrettikçe rabbim bize merhamet ediyo 🥰 ay şuan ne kadar Şanslı olduğumuzu düşünmeye başladım İnan ki 😂 yeri geliyo kafayı yiyoruz bunalıyoruz sıkılıyoruz ama yinede en iyi şekilde bakıyoruz helal olsun bize 👏🏻😂
bbmbbm Semanuryvz amin canım cümlemizin inşallah teşekkür ederim beni anlayabildiğin için☺️💕 tabi ki haklısın insanız her şey olabilir anneyiz diye de hiç ağlamıcaz Üzülmicez anlamına gelmiyor ben hiç ağlamam diyen insan bile tek basına kaldığında anlıyor neyin ne olduğunu sabrediyorum sabredicem de inşallah Allah razı olsun 😌
bbmbbm BeH16 ayy öyle mi dersin inşallah ya😊 ben de o günleri sabırsızlıkla bekliyorum 🙈 bakalım bizim gaz ne zaman bitecek😊 Allahım evladını sana bağışlasın 🥰
Songultugra bbmbbm ya şöyle dindar biri yokmu okutsan Bi çocugu yada kendın okuyup dursan nazar falan mı var acaba ilk aklıma gelen bu oldu benmde şükret Allah acılarını göstermesin cnm
Atikeemre14 bbmbbm neden şükretmiyorsunuz halınıze o bebegı kac tane anne kucagına almak ıstıyor ama olmuyor rabbımın bır nımetı o bırak aglasın mızmızlansın zaman gectıkce dahada normale doncek bız 5 29 gunluguz kızım kolık bır bebektı 3 ay boyunca hem gaz hem sancıyla uğraştım kendımde rahatsız olmama ragmen kımse yoktu yanımda tek basıma bebegımı buzana kadar getırdım cok sukur bence sınrlenecegınıze onunla zaman gecırın yormaya calısın sızın stresınız onda yansıyor emın olun
Azizeguney ertugrulbey19 Sabah 11′de uyanıyor 1 saat oyalanıyoruz 12′de bir daha uyuyor saat 1′de uyanıyor. Sonra bir daha uyuyor saat 2′de. Sonrası saat 4′te uyuyor 6′da uyanıyor. Sonra saat 10′a kadar uyanık duruyor 10.10 geçe banyoya sokuyorum. Sonra emzirip yatırıyorum bazen ağlaya ağlaya uyuyor ama hiç müdahale etmiyorum. Birde beşiğinde kendisi uyuyor salladığım zaman. Gece 3-4 kere emmeye kalkıyor. Ama hiç huzursuzluk yapmıyo gece. Kendi kendine oluştu bu düzen vallahi bende anlamadım. Bide uyumadığı zaman bilerek ağlamasına izin veriyorum ki rahatlasın.
Mrs_Sunshine bbmbbm Annelik zor zanaat. Gerçekten çok zorlanıyoruz allah yardımcımız olsun. Ama sağlıklı ve hayırlı evlat olsun en önemlisi de hayırlı bir kul olsun da başka bişey istemem 😊😊😊
Subatannesi bbmbbm canım ilk bebegim kolikti 9 ay sürdü. Sabir çingene salıncağı yapıp Sürekli sallayarak unutuyordum, elimi çekince uyanıyordu. Sizde salıncak vs yapabilirsiniz. Allah kolaylık versin çok zor. Ilk çocuğum zor diye 8 yıl çocuk yapmadım düşün.
bbmbbm Subatannesi amin cümlemize canım ama sallamak da çözüm değil ya bu seferde sallamaya alışıyor ve uykusu kaliteli olmuyor sürekli uyanıyor ilk başlarda öyle yapıyordum ama baktım olacak gibi değil bende sallamayı bıraktım.
Ebrs bbmbbm 10 aylik oglum, daha bi kac saat once bende bu konudan post açtım 😔 Allahin gücüne gitmesin ama bende cok pismanim. Keşke psikolojik ve bedenen kendimi hazir hissettigimde anne olsaydim 😔