catcat kimse normal görmüyor içimi dökerken yazdığım cümleleri size soracak değilim rahatsız ettiyse yazdıklarım yazmazdınız olur biterdi ama sizin yazma amacınız yargılamak ve eleştirmek kusura bakmayın ama samimi gelmiyor yazdıklarınız. Siz bir insanın bunları yazacak kadar ne yaşadığını tahmin edemezsiniz demekki çok dolmuşum kimseye anlatamamışım ki son çare buraya yazmışım bir de böyle düşünün. Bu demek olmuyor ki çocuğuma kızıyorum bağırıyorum sevgimi göstermiyorum falan anlamına gelmiyor tam tersi anneyim ve bunun farkındayım bazen çok bunalıp yorulduğum için bu tarz depresif hallere girebiliyorum her anne gibi bu da benim en doğal hakkım lütfen bilip bilmeden kimseyi yargılamayın sanki siz çok 4*4’lüksünüz hiç bunalmadınız hiç kızmadınız hiç ağlamadınız öyle mi?