bbmbbm ben de kolik bebek annesiyim üstelik koliği 8. Ay yeni yeni biten bir bebeğin annesiyim. Daha 2 saat deliksiz uyuduğumu bilmem. Duş almak için eşime yalvarırım iki dakika tut çocuğu diye tutmaz. Tutsa da feryat figan ağlatır. Surat binbeşyüz. Yardımıma gelenim yok. İşimi yapanım yok. Bu arada kendi iş yerim var tek başıma çalışıyorum orayı işletiyorum. Ve sana yemin ederim koliğin ne demek olduğunu çok iyi biliyorum. Defalarca oğlum krize girdi arkasından ben sinir krizi geçirdim. Ama seni verene şükür olsun dışında söz çıkmamıştır ağzımdan. İnsan evladının kokusunu duyduktan sonra nasıl pişmanım diyebilir?
Rabbimin seni onsuzlukta sınamasından hiç mi çekinmiyorsun nasıl cesaret?
Acıların en büyüğüdür evlat acısı…
Damdan düşenin halinden damdan düşen anlar inan en iyi ben anlarım ama bir gülüşüne dünya yakılır o bebeklerin.
Oğlum oldu 40 gün eşim odaya gelmedi oğlum ben annem beraber yattık. Bayram arefesi annem eve gitti 40 içindeyim o zaman. Eşim benimle yattı gece odada yani. Tabi bebe susmuyo süpürge sesleri aes bombasından açık son ses. Saç kurutma makinesi elimde krize girdi mi açıyorum falan. Bi taraftan da mutluyum aileyiz bir aradayız falan. Sabaha kadar eşim küfrede küfrede sabahı yaptı. Bayram sabahı deli mi dürttü bizi böyle yaşanır mı diye bana bağırdı çağırdı gitti.
diyeceğim eşimde olmadı yanımda asla bilmez ne çektiğimi. Zona çıkarttım stresten.
Pişman olma. Ama öfkeyle de dilinden çıkanı bilmemezlik etme derim.
Rabbim tez vakit kurtarsın kolikten.
Sağlıkla güle oynaya büyüt kuzunu…