bbmbbm Ah ah canım yargılamıyorum seni yoruluyorsundur ama, senin o pişman olduğun keşke olmasaydı dediğin bebeğin için arkadaşım nerdeyse 2 senedir uğraşıyor olmuyor😥 şükret bugünler geçici. Evlat büyütmek sabır işi. Evet ben de bazen yorulup niye uyumuyosun yavrum diye kızıyorum ama sonra çok pişman oluyorum çok küçükler çok masumlar melekler ya yaşam kaynağı onlar. İnsan anne olmaktan pişman olur mu hiç. Yine dünyaya gelsem yine bebeğime sahip olmak isterdim. Yanlış anlama yargılamıyorum umarım bebeğinin ağlamaları da düzelir. Hiç bir zaman onun annesi olmaktan pişman olma.. Sevgiyle büyüt.. Sağlıcakla kal..