Kelebegimmmm öyle aman aman fışkıran bi sütüm olmadı Bebeğim 2 aylık , 15 gündür ilk zamana göre daha iyi süt oldu. İlk zamanlar hiç yoktu neredeyse. Ama ben çok sık emzirdim boş memeyi çektirdim ağlasada önce meme verdim sonra mama hala mama veriyorum çok isterdim sadece anne sütü ile beslemeyi. Korkumdan süt sağamıyorum çünkü gördüğüm şey beni üzecek biliyorum.