Merhaba, meme reddi olsa da tekrar emmesini sağlayabilirsiniz, lütfen pes etmeyin. 🙏🏽 Travmatik olmuş biraz belki, o yüzden memeyi ağzına itme yapmadan belki farklı yöntemler deneyebilirsiniz. Ben malt içeceklerden içiyorum günde 2 falan içebilirsiniz. Ama sütün %80’i sudur unutmayın, günde 4 lt su tüketmeyi ihmal etmeyin. Bir de sütü artıran şey bebeği emzirmek olduğu için bence eds denilen emzirme destek sistemini deneyebilirsiniz. Memeye şırıngadan incecik hortumla mama veriliyor ama bebek memeden aldığını sanıyor. Ya da parmakla falan veriyorlar sanırım. Biberona alışıncs biraz zor deniyor ama sizin sabırla emzirmeyi bırakmamanız bu işin çözümü diye biliyorum. Asla stres yapmayın çünkü bebek anne stresini ve kaygısını alıyor. Duayla kendinizi sakinleştirin ve unutmayın bu bir süreç hepsi geçecek. Ağlasa da bebekler zaten derdini bu şekilde anlatabiliyor, siz sakinleştirmek için sakin salin konuşun kucağınıza alın. Bir de ten tene temas yapın bol bol, soyun bebeğinizi, çıplak göğsünüze koyun üzerinize örtün battaniyeyi, siz de bebeğiniz de sakinler. Allah kolaylık versin ama sabredin. İmkanınız varsa emzirme danışmanlığı da alabilirsiniz.