Yildizhan Aselinannesi1303 ben malt değilde lactamil kullandım o bende fayda etti. İçebilirsin bayada yaratılışı sana da güç veriyor
narinnarin ben süt arttıcı olarak e bebekte satılan galata ve kurabiye olarak promaltı kullandım hem lezzetli hemde çok etkili