Canım 5 günlük bebeğin gazı olacağı sanmıyorum çünkü gaz sancısı 3 haftadan sonra başlıyor. Benim kızımda da olmuştu kan gibi bişey doktora sordum banada normal dendi bidaha da olmadı zaten demekki normal bişey . Ağlamaları da açtır doymuyordur bizdedir öylesi sürekli ağlıyordu normal sanıyorduk ama açmış bilememişiz sütüm yetmiyormuş mama takviyesi başladım bebeğime mama vermemeliyim diye düşünme onun aç kalması daha kötü bişey biz mama verip karnını doyurduktan sonra sakinledi o dönem 25-30 Cc. Veriyordum o da ona yetiyor zaten bide öyle dene derim ben benim yaşadığım gibi yazmışın söylemek istedim bunları