gigibjk gaz icin her beslenmeden sonra kucağınıza dik tutup belini ovun bazen hemen çıkarıyor bazen uzun surebiliyor illa çıkarmasına dikkat edin derim sonra cok huzursuz oluyor yastığa da koyup ovabilirsiniz. Sarılık icin bol bol emzirin ben başlarda en geç iki saate bir emziriyordum. Uyuyosa bile uyandırıyordum. Allah sağlıklı, uzun ömürler versin bebisinize omru bahti guzel olsun insallah😊