gigibjk merhaba
Benim bebegimde de öyleydi damla icin 1 ay bekle bence , kucagnda pispislican çözümü bu. Bide zeytinyagiyla popusunu uyariyodum pamukla rahat atiyordu, tabi gunde bj kere,
Kalca için 1. Aylikti benim,
Kan da normal benim kizimda da geliyodu, sonrasinda yetişkin gibi akıntısı olabilir korkma :)