Prensler26 aslında bu virüs çıkmadan önce hep annemlere gittiğimde ya da ablamda iken onlara boyatıyordum. Virüsün Türkiye’de ilk görüldüğü zamandı annemlerdeyken hemen boya aldım ve boyattım sağolsunlar. Ama belki virüs artar da kendim boyamam gerekirse diye dipleri kendim denedim arka kısımlara kadar boyadım. Ayna karşısında ayırarak düzenli bir şekilde yaparsanız ve sonunda da hafif tarayıp ardından elinizle güzelce saçınızı ovalarsanız boyayı yayarsınız iyi olur bence. Bir de görünen yerlere özen gösterin mesela ön tarafa , yanlara , saçlarınızı hep topluyorsanız toplar vaziyette tutup arkaya fln.